Ekologija
Jedno od glavnih postulata poslovanja je i ekološka osviještenost. Svaki sektor poduzeća (proizvodnja, pogon, ambalaža/pakiranje, marketing, opći poslovi) paze na okoliš. U odjelu proizvodnje, ekološka osviještenost se primjenjuje na razvrstavanje otpada (karton, papir, staklo, metal, aluminij, limenke, elektro otpad, bio-otpad). U tom smislu jedna od unikatnih karakteristika poduzeća je vrsta ambalaže. Proizvodi se dostavljaju i serviraju u dizajniranim kartonskim kutijama, koje su zamijenile plastičnu ambalažu koju konkurencija rabi i koja je do sada na tržištu jedina bila prihvaćena kao takva. U eko kategoriju svakako ulazi stavka postavljanja i uvođenja solarne energije (sunčani kolektori/ćelija) za grijanje vode i prostora kao dugoročni cilj smanjivanja troška električne energije te smanjivanje efekta staklenika (globalno zatopljenje). Zbog korištenja sunčanih kolektora će doći do smanjenja štetne emisije ugljičnog dioksida de se pozitivno utječe na cjelokupnu atmosferu.